正當大家都不停講「如何設定Remarketing (再行銷)廣告」、「如何把廣告排除已登記過的用戶」等等問題時。你有考慮過,你的Facebook Pixel已經安裝好嗎?

Facebook Pixel其實係好多中小企及Marketer好容易遺忘的一個環節,因為涉及到IT層面嘅Coding。所以對於好多人黎講,望落都好似係一個好難完成的領域。其實Facebook Pixel係整個Facebook廣告入面,擔當緊一個好重要嘅角式,這亦是Facebook廣告內的一個好強大的功能。只要你睇完呢篇文章,你將會有能力安裝好你的Facebook Pixel同埋明白點解我地一定要用。

什麼是Facebook Pixel (像素)

Facebook Pixel其實係Facebook自家研發的一組程式碼來,有追蹤、監視、再行銷及排除等等功能。

 

如果你的網站等如實體店,而Facebook Pixel就會係店內的CCTV。每個客人入過你鋪頭,行過去邊,拎過咩野睇做過咩野,CCTV都會內部拍下。可能呢刻,你都未必感受到記錄曬所有行為功作用。當Facebook有曬呢啲資料之後,佢就可以跟據佢自己嘅大數據,睇返邊個用戶係去過你網站,邊啲用戶係你個網站買過野。當收集夠一定數據後,你便可利用這些數據來投放再行銷廣告,排除一些已成為客戶的人仕等等。

何時才開始用Facebook Pixel會最好?

即時!因為Facebook Pixel就好似一個魚網咁,你一日未用個魚網都唔會有魚 (資料) 係入面。只要你一安裝好,佢就會每分每秒幫你收集相關資料,讓你的Pixel越來越強大。

 

3分鐘學識Facebook Pixel超簡單安裝法

我一開始都講過,好多人都可能會擔心因為Coding野,所以自己唔識點搞。其實只要跟住我以下做法,你有一個IT同事,又或者你符合佢某啲網站合作伙伴,你都可以好易咁裝好。

  1. 首先我地去廣告管理員 (Adv Manager),左上角有個制我地將佢打開

 

 

2. 你會發現多左好多選項,我地係入而返像素個制撳入去

 

3. 跟住就會入到新的一版,你應該發現同我係一樣咩都冇。咁我地就要建立我地嘅像素啦。我地撳「建立像素」

 

 

4. 然後你只要比個名稱像素,再撳建立就可以。(名稱日後可以改的)

 

 

5. 跟住你就見到有3個安裝選項,咁分別係:

 

 

(1) 如果你有用Facebook 的合作夥伴黎做網站,而佢又係以下名單內,咁你就只要揀返你用緊果,佢就話你知點完成最後一步。

 

 

(2) 呢個方法係手動自己裝,你只要Copy以下段Code,以寫Coding形式放落你個Website就可以。我建議放係Website的頂位置,同埋記得係每一版都要放!如果你有用緊Google Tag Manager黎自己上Coding,你同樣裝返落All Page就可以。放好Coding入Website後撳繼續可以。

如果唔知Google Tag Manager係咩黎,可以睇返我之前的文章介紹。【Google Tag Manager一個你不可缺少的工具

 

 

(3) 呢個方法最開心,因為你直接入你IT個email落去,Facebook就會自動Send要裝段Code同埋個安裝方法比你IT同事。你只要提返你IT同事記得每版都裝就可以。

 

 

6. 去到呢步其實都接近完成啦,跟住佢有設定事件比你選擇性安裝。你可以唔安裝直接撳完成。

 

 

 

7. 如果去到呢版見到你的像素出現的話,我就恭喜你啦,因為你已完成安裝了。(注意!新安裝的像素是沒有Data的,所以不用掛心)

 

如何檢查像素是否真正安裝到網站?

雖然剛剛我們已經建立好像素,但是否成功安裝,客人的資料能否順利傳送至Facebook,我們都要等結果先知。但而家有一個免費工具,可以即時睇到你自己及別人的網站有沒有安裝像素。(只適用於瀏覽器Chome之用戶)

 

首先我們用Chome去Google 搜尋 [Pixel Helper],然後安裝。

 

 

唔洗一分鐘你就安裝好,重新啓動Chome,你就會發現右上角多了一個Icon。

 

 

然後你只要去不同的網站的時候,如網站內安裝了像素,它便會著藍色並顯示像素的ID及事件。

圖中1是像素的ID,2是每個像素都必有啲PageView事件,3便是額外增加的事件。

 

 

希望這篇文章能夠幫助你安裝好你的Facebook像素。

 

如果對Digital Marketing有咩任何問題,都可以Facebook Add我一齊研究嫁。

Facebook: 我不懂Digital (@idontknowdigital)